Juodai baltas laimėjimas

Tą vakarą mes vėl žaidėme šaškėmis. Po paskutinio jo pralaimėjimo, kurį palydėjo mažas mažojo nervų antplūdis, porą savaičių to nedarėme. Vakarai buvo laisvi. Tačiau tą vakarą jis pats pasiūlė žaisti.

- Tavo eilė, - tarė mažasis, padaręs savo ėjimą.
Negalvodama pastūmiau baltą šaškę vienu langeliu aukščiau. Deivis atsakė tuo pačiu. Vienu ėjimu nukirtau dvi juodąsias. Jis kiek susinervino. Nustebau, kad šįkart, pamatęs, jog gresia pralaimėjimas nenuėjo šalin, bet šyptelėjo man.
- Dabar aš žaisiu baltomis, - apsuko lentą.

Tą vakarą jis laimėjo. Ir taip, jis nusižengė žaidimo taisyklėms, tačiau kas vakarą žaisdama šaškėmis mokau jį žaisti gyvenimu. Stengtis, nepasiduoti, mokėti laimėti ir mokėti pralaimėti. Jis to nemoka, tačiau jau išmoko vieno: kai matai, jog nepasiseks, keisk planą, bet nepasiduok.

(Ir didžiuokis savimi, nes bandei, o bando tik stiprieji. Šypt.)
Ner.

Komentarai

  1. Mintis yra. Taip pat labai verčiantis susimąstyti tekstukas. Man patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nors trumpa, tačiau tikrai yra į ką žiūrėt ir džiaugtis jog nuostabus kūrinys. Net užsirašiau vieną iš jo frazę - paskutinę :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vau, esi pirmoji, kuriai pasirodė, jog mano parašytą frazę reikėtų net užsirašyti.. Jaučiuosi ypatingai. Dėkoju.

      Panaikinti
  3. Labai įkvepiančiai, patinka man tokie įrašai.. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man patinka skaitytojai, kuriuos gebu įkvėpti. Ačiū Tau, kad skaitai, kad esi.

      Panaikinti
  4. Labai patiko!
    Skaitau ir skaitau vis iš naujo...
    Nes kad ir trumpai, bet prasmingai.
    Labai laukiu kito įrašo!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Pritariu panelei, teigiančiai, kad verta užsirašyti Tavo mintį. Tik aš patikslinčiau:Tave verta ir būtina cituoti visą. Visas mintis, visus žodžius.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Akvile, Nuostabioji, verti mane rausti kartu su savo mintimis. Dėkui!

      Panaikinti
  6. Neringa, dar nebuvo tokio Tavo teksto, kuris man nepatiktų. O šis... Šis man neapsakomai patiko ir priminė tiek daug, kad jis vertas ne tik išsirašyti. Pasikabint ant sienos. Į užrašų knygutę. Cituoti. Mėgautis. Žinai, jis man primena tuos visokius genialius pamokančius pasakojimus, kuriuos talpina "Psichologijos" svetainėje. Tikrai. Genialu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vau. Jaučiuosi pakylėta. Ačiū. Be galo, be krašto.

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Nieko nėra maloniau nei gauti žodžių už perskaitytus žodžius.